racuchy z cukinią

15:56

Cukinii ciąg dalszy.
Tym razem padło na racuszki na słodko. Świetny pomysł na szybki obiad.
Urok tego dania leży w prostocie wykonania a gwarantuję że smak jest niesamowity.

Składniki :

pół cukinii
2 jaja
1/2 szkl mleka
1 szkl mąki pszennej
1 cukier wanilinowy
szczypta soli
łyżeczka cynamonu
łyżka oleju


Cukinie  przekrawamy na pół, obieramy ze skórki, wydrążamy środek i szatkujemy na szatkowincy żeby wyszły nam cieniutkie niby plasterki.
do cukinii dodajemy jajka, mleko,cukier,sól, olej i mieszamy. Na koniec dodajemy mąkę i cynamon i ponownie mieszamy.


Wymieszane ciasto wylewamy na gorącą patelnie z tłuszczem i smażymy do uzyskania rumianego koloru.


Ja swoje racuchy podałam posypane cynamonem, z dodatkiem kawałków brzoskwiń wcześniej zaprawionych przez moją babcie, w syropie.








You Might Also Like

0 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!