marchewkowy zawrót głowy.

21:22

Bezapelacyjnie uwielbiam jesień za marchewkę, brzoskwinie i jabłka.
To czas kiedy sokowirówka nie ma chwili wytchnienia.
Nie ma nic lepszego od świeżo przyrządzonego soku z jabłek i marchwi z dodatkiem soczystych brzoskwiń.

O właściwościach marchwi można by pisać wiele. Jednak warto przypomnieć że jest ona bogata w witaminę A,C, E i K oraz  witaminy z grupy B.
Ze względu na właściwości poprawiające nasz wzrok zalecana jest nie tylko osobom starszym ale i tym które wiele czasu spędzają wpatrując się w ekran komputera.
Ten rudy owoc chroni nasz organizm przed anemią, działa wzmacniająco, reguluje prace żołądka, poprawia metabolizm i utrzymuje naszą wątrobę w zdrowiu.

Tak  wiec do sokowirówek narodzie, i pijmy sok z marchewki! :)


You Might Also Like

0 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!