Blogowanie, start!

15:43

   Na początku mojej blogowej przygody, chciałabym prosić o wyrozumiałość. Jest to pierwszy w moim życiu blog, a początki bywają ciężkie :)   Może powiem wam parę słów o sobie. Mam na imię Monika, pasję do gotowania odziedziczyłam w genach po mojej mamie. Jednak z natury jestem osobą szaloną i odważną, co można zobaczyć w moich daniach. W przeciwieństwie do mojej mamy, staram się nie trzymać przepisów i zawsze  je "udoskonalam" dodając coś od siebie. Z ręka na sercu przyznaje się, że nie zawsze wychodzi to na dobre ;D Nie posiadam wykształcenia gastronomicznego, bo gdy przyszedł czas wyboru czym chcę się zająć w życiu zamiast na gotowanie postawiłam na rozwijanie pasji artystycznych. Przepisy które będę tu zamieszczać, są moją interpretacją  przepisów które w większości krążą od długich lat w mojej rodzinie.   Największą radość w gotowaniu sprawia mi zadowolenie z mojej pracy, bliskich mi osób.Ich uśmiech jest dla mnie najpiękniejszym wynagrodzeniem  :)


You Might Also Like

2 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!