Tagliatelle ze szpinakiem i avogado

17:48

W mojej naturze leży robienie 10 rzeczy  jednocześnie. Tak było i dziś, dlatego na przyrządzenie obiadu nie miałam zbyt wiele czasu. Postanowiłam zrobić makaron tagliatelle ze szpinakiem, serem favita i avogado.

Jako że sezon na szpinak już jakiś czat temu się skończył, zostałam zmuszona do użycia mrożonego szpinaku.


Przyrządzenie szpinaku
Składniki: 
  • 450 gram mrożonego szpinaku
  • 4 ząbki czosnku
  • pół opakowania sera favita 
  • pół avogado
  • przyprawy: pieprz ziołowy, gałka muszkatołowa,zioła prowansalskie.
Szpinak wrzucamy na patelnie i lekko podsmażamy, dodajemy roztarty czosnek  i pieprz ziołowy, gałkę muszkatołową i odrobinę ziół prowansalskich.
Do szpinaku dodajemy pokrojone w kostkę avogado i mieszamy przez chwilę po czym zdejmujemy z palnika.
Ser kroimy w kostkę i wrzucamy do szpinaku, po czym wykładamy na ugotowany makaron :)








You Might Also Like

0 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!