Paszteciki do barszczu

23:14

Wczoraj oficjalnie rozpoczął się sezon na kapustę kiszoną w moim domu.

Skoro kapusta już się zakisiła, to czas przyrządzić paszteciki z kapustą kiszoną i pieczarkami,.
Niesamowity dodatek do barszczu czerwonego. 
Sekretem ciasta na paszteciki jest " serek topiony " czy wyrób tłuszczowy czy jak się to teraz nazywa  :)

Składniki :

  • 0,5 kg mąki pszennej
  • 1/2 kostki margaryny
  • 1 żółtko
  • 1 jajko
  • 4 dkg drożdży
  • 1 łyżeczka cukru
  • 1 duży serek topiony
  • sól do smaku

Margarynę rozprowadzić z serkiem topionym, dodać rozmieszane drożdże z cukrem i śmietaną. Kiedy drożdże zaczną rosnąć, zarobić ciasto i odstawić na 2 h do lodówki.
Po tym czasie możemy formować paszteciki z dowolnym farszem z kapusty lub mięsa i pieczarek,



You Might Also Like

0 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!