,

cupcakes z kremem budyniowym

22:04

Kolejny muffinkowy eksperyment. Tym razem obiecane  tęczowe cupcakes.

Jako bazę postanowiła zrobić niezawodne muffinki z magnolia bakery a przepis znajdziecie tutaj!
Jednak zamiast lukru masłowego, postanowiłam ozdobić je kremem budyniowym.

składniki na krem na 20 cupcake'ów:
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 1/2 litra mleka 
  • pół szklanki cukru pudru
  • laska wanilii
  • 1 ziarenko kardamonu
  • 1 kostka masła

Rondelek smarujemy masłem, wlewamy mleko dodajemy laskę wanilii, zmiażdżony kardamon, i doprowadzania do wrzenia.
mąkę mieszamy w małej ilości mleka (laskę wanilii wyciągamy w tym momencie) i wlewamy do mleka gdy będzie się gotować.
Od tego czasu energicznie mieszamy, i gotujemy jeszcze przez oko 3 minuty. Po tym czasie studzimy nasz budyń.

Masło ucieramy z cukrem pudrem, po czym stopniowo dodajemy ostudzony budyń.
Żeby podbić smak masy, można dodać łyżeczkę spirytusu.

Możemy zabarwić masę barwnikiem spożywczym (ja uwielbiam te z oetkera <3) Jednak dałam całe opakowanie a kolor i tak wyszedł pistacjowy ;D






You Might Also Like

0 komentarze

About me

Nie jestem MasterChef'em.
Nie gotuje idealnie, tak jak każdy jestem tylko człowiekiem i mam prawo błądzić.
Czasem sypnę za dużo mąki, czasem drożdżówka nie wyrośnie, czasem beza opadnie. Mimo tych niepowodzeń nie poddaje się, tylko zawiązuje fartuch i działam dalej.
Największym sukcesem jest dla mnie to, że osoby które raz spróbują mojego wyrobu, wracają po więcej. :))


prawa autorskie

Zdjęcia umieszczane na moim blogu są mojego autorstwa. Proszę o niekopiowanie ich bez mojej zgody i poszanowanie moich praw!